Kraj

Brasil autorem kampanii PGNiG

Działania reklamowe dotyczą wymiany starych pieców na nowe, ekologiczne.

Brasil autorem kampanii PGNiG
PGNiG Obrót Detaliczny ruszyła z kampanią informacyjną programu “Prosto po czyste powietrze”. Jego celem jest wsparcie nowych i obecnych klientów w wymianie starych pieców (kopciuchów) na nowe, ekologiczne ogrzewanie gazowe i pomoc w ubieganiu się o dofinansowanie z Programu Czyste Powietrze. W ramach programu można uzyskać poradę, jak skorzystać z dofinansowania, oraz pomoc w przejściu przez niezbędne formalności.

Akcja informacyjna prowadzona jest w województwach śląskim i podkarpackim, gdzie ostateczny termin wymiany kotłów starszych niż dziesięć lat oraz urządzeń pozaklasowych mija 31 grudnia br.

Dotychczasowe kampanie odwoływały się do negatywnych przekazów związanych z utratą zdrowia na skutek palenia w starych piecach albo do aspiracyjnych wizji przedstawiających czyste środowisko i żyjących w nim szczęśliwych ludzi. Kampania PGNiG Obrót Detaliczny zmienia sposób komunikacji. Nowy format ma zaintrygować ludzi, zmobilizować ich i pokazać, jak łatwy jest proces wymiany pieca.

Działania reklamowe przygotowała agencja Brasil, a media kupował PGNIG Obrót Detaliczny samodzielnie.