Publicis Worldwide Polska jako jedyna polska agencja zdobyła nagrodę na międzynarodowym konkursie kreatywnym Cresta. Projekt “Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali został nagrodzony brązem w kategorii B2B campaign.
“Najmłodszy headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna dla Fundacji K.I.D.S., która zmienia dziecięce szpitale dzięki pomocy technologicznych ekspertów. W role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które dzięki spersonalizowanym filmom zrekrutowały na LinkedInie ponad 103 ekspertów w Polsce całkowicie za darmo, m.in. Michała Sadowskiego, Bartosza Sułkowskiego, Aleksandrę Przegalińską, dr Macieja Kaweckiego, Annę Streżyńską, Rafała Brzoskę, Darka Maciołka, Monikę Remiszewską, Jana Ściegiennego, Jarosława Kuźniara, Adama Koteckiego i Ingę Songin. Kampania była nominowana także w kategoriach: innovative use of social media oraz healthcare services.
W powstanie kampanii byli zaangażowani również: MSL, odpowiadający za działania PR, Prodigious za postprodukcję (Publicis Groupe) oraz Papaya Films za pomoc dzieciom w nagrywaniu filmów dla ekspertów.