Kraj

BRE Bank promuje rozwiązania dla MŚP

Ruszyła biznesowa część kampanii reklamowej BRE Banku, której głównym celem jest promowanie rozwiązań dla małych i średnich firm.

BRE Bank ruszył z kampanią reklamową skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.  Kampania została skonstruowana tak, aby wspierać sprzedaż w dotarciu do przedstawicieli tych firm.

Obecnie kampania toczy się w internecie. Reklamy zachęcające do skorzystania z linii wieloproduktowej i łącznego finansowania w wysokości “1 000 000 zł i więcej” znajdą się w  portalach informacyjnych i biznesowych, m.in.: Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Bankier.pl, Money.pl, Gospodarka.pl itd. Kampania online potrwa do 25 czerwca br.

Autorem kreacji reklamowej jest agencja Red8 Communications Group, media online zaplanował i zakupił dom mediowy Media Contacts, a media tradycyjne w pierwszej fazie kampanii zaplanował i zakupił MPG.