Kraj

Browar Namysłów reklamuje swą sztandarową markę

Producent kontynuuje koncept z zeszłego roku - podkreślając fermentację w otwartych kadziach.

Browar Namysłów rozpoczyna kampanię reklamową swojej sztandarowej marki piwa Namysłów Pils. Jest to kontynuacja ubiegłorocznych działań reklamowych, kiedy to marka po raz pierwszy promowana była w ogólnopolskich mediach, w tym w telewizji.

Reklamy podkreślają główną wartość marki, tj. fakt, że piwo to jako jedno z nielicznych w Polsce produkowane jest w otwartych kadziach fermentacyjnych.

Kreację reklam przygotowała agencja BBDO Warszawa (reżyserem spotu jest Tomasz Bagiński, znany twórca animacji), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus (z obiema firmami Browar Namysłów współpracował także w ub.r.).

Działania ATL wsparte są promocją konsumencką.

Namysłów Pils dostępny w butelce bezzwrotnej 0,5 l oraz puszce 0,568 l (pinta).

współpraca: JD