Kraj

Bryska promuje tusz Maybelline Lash Sensational Sky High

Działania reklamowe realizują Mullenlowe Warsaw i Starcom.

Jeden z najpopularniejszych produktów Maybelline New York w tym roku, który wyprzedaje się dzięki chwytliwej, viralowej kampanii TikTok, doczekał się nowej, reklamowej odsłony, którą przygotowała agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy Starcom. Twarzą digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black została piosenkarka Bryska. Działania obejmują YouTube, Facebooku, Instagram oraz TikTok. A także spoty 15- i 6-sekundowe. Marka zaangażowała również lokalnych influencerów.

– Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106% zakładanego zasięgu, zdecydowaliśmy się na kolejne działania – wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska. – W kampanii, obok klasycznej odsłony czarnego tuszu w różowometalicznym opakowaniu, promowana jest także nowość – High Sky Cosmic Black w kolorze głębokiej czerni.