Zagranica

Brytyjskie stacje telewizyjne na rzecz zdrowia dzieci

Channel 4, Channel 5, ITV i Sky oferują za darmo czas antenowy wart łącznie ok. 10 mln funtów na kampanie prozdrowotne.

Trzyletnia umowa podpisana przez brytyjskie stacje telewizyjne Channel 4, Channel 5, ITV i Sky służy wsparciu – poprzez darmową emisję – kampanii edukacyjnych kierowanych do dzieci, podkreślających wagę zdrowego jedzenia i aktywności fizycznej. Komercyjni nadawcy szacują, że przekaz dotrze do 90 proc. dzieci w Wielkiej Brytanii.

Akcja ma rozpocząć się w lutym 2020 r. Obejmie kampanie prozdrowotne takie jak “The Daily Mile” i “Eat Them To Defeat Them”. Pierwsza z nich, wspierana przez firmę Ineos, zachęcająca dzieci ze szkół podstawowych do ruchu (bieg, jogging, spacer) na dworze przez 15 minut codziennie, pojawiła się w ITV w kwietniu 2018 r. Druga, prowadzona we współpracy z funduszem Veg Power, wystartowała w ITV w lutym br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNMY_j8iVHKY%22%7D

(TheDrum.com)

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5U_iN6r40YA%22%7D