Kraj

Burda Media startuje z magazynem i serwisem dla mężczyzn "Elle Man"

Pierwsze wydanie pisma ukaże się jeszcze w październiku w nakładzie 50 tys. egzemplarzy.

Burda Media startuje z magazynem i serwisem dla mężczyzn "Elle Man"
Burda Media Polska przygotowuje nowy luksusowy magazyn dla mężczyzn “Elle Man”. Grupą docelową tytułu mają być przede wszystkim mężczyźni, mieszkańcy dużych miast. Pismo zadebiutuje na rynku 21 października br. – “Elle Man” chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn – deklaruje Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji Burda Media Polska.

Na okładce pierwszego polskiego numeru pojawi się aktor Marcin Dorociński. Pierwsze wydanie “Elle Man” ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. z ceną okładkową 11,99 zł.

Wydanie październikowe będzie miało charakter pilotażowy. Wstępnie na przyszły rok planowane są dwa wydania – wiosenne i jesienne.

Burda International Polska, wydawca “Elle Man”, ma w portfolio cztery tytuły kierowane do mężczyzn: “Focus”, “Chip”, “National Geographic” i “NG Traveler”.