Kraj

Burda promuje "Szaleństwo zakupów"

Akcję zakupową trzech tytułów wydawnictwa wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

Szaleństwo zakupów” to akcja zakupowa ze zniżkami dla czytelników – do październikowych wydań “Elle”, “InStyle” oraz “Glamour” Burda dołączyła specjalne dodatki z kuponami rabatowymi. Zakupów będzie można dokonywać w wybranych centrach handlowych w weekend 7 i 8 października. W strefach “Szaleństwa zakupów” skorzystać można będzie także z dodatkowych atrakcji, jak porady stylistów, wizażystów itp., a także wziąć udział w konkursie “Łowcy stylu” i wygrać zakupy o wartości 1000 zł. Na potrzeby akcji stworzono platformę zakupową Szalenstwozakupow.pl i aplikację mobilną. Akcję wspiera ogólnopolska kampania w punktach sprzedaży, kampania radiowa (Radio RMF, Eska), kampania odsłonowa online (WP.pl, Onet.pl, serwisy Burdy), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), mailingi oraz reklamy prasowe we wszystkich tytułach wydawnictwa.

 Kampanię promocyjną opracował zespół marketingu Burda International Polska