Kraj

Burda zamyka "Kocham Szycie" i poszerza portfolio "Burda Style"

W 2020 r. wydawnictwo skupi się na wzmacnianiu i poszerzaniu portfolio produktów swojej flagowej marki w tematyce szycia i DIY - "Burda Style".

Burda zamyka "Kocham Szycie" i poszerza portfolio "Burda Style"
Po półtora roku od powstania, do kiosków trafia dziś ostatni numer wydawanego przez Burda Media magazynu “Kocham Szycie”. Gdy ukazywał się we wrześniu 2018 r. Zuzanna Potocka, senior bussiness manager Burda Media, mówiła, że ma być uzupełnieniem segmentu Advisory & Crafting. Wydawany był w nakładzie 25 tys. egzemplarzy. “Kocham Szycie” tworzone było przez niekonwencjonalną redakcję – instrukcje szycia tworzone były przez projektantkę i konstruktorkę Katarzynę Szczepaniak, właścicielkę marki Proximite, a na łamach magazynu dodatkowych porad udzielały takie projektantki jak Marta Stąpor z Szyjemy Sukienki.

–  W 2020 skupimy się na wzmacnianiu i poszerzaniu portfolio produktów czołowej marki w tematyce szycia i DIY – Burda Style – mówi Luiza Arament, PR and internal communnication manager wydawnictwa. W 2020 r. ukazać ma się w sumie 16 wydań, w tym 5 dodatkowych wydań specjalnych. – “Szycie krok po kroku” zmienia się z kwartalnika na dwumiesięcznik, zaspokajając potrzeby osób początkujących w szyciu, a “Moda dla dzieci” poszerzy ofertę dla szyjących mam – dodaje.