Kraj

Top news

Burger King rozwiązał umowę z AmRestem

Burger King Europe GmbH poinformował o rozwiązaniu z 1 lutego 2022 r. umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii i Bułgarii.

Burger King zrezygnował z rozwoju sieci w kilku krajach, w tym w Polsce. Właściciel marki rozwiązał 1 lutego br. umowę z jej operatorem – spółką AmRest.

Burger King Europe GmbH poinformował o rozwiązaniu z 1 lutego 2022 r. umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii i Bułgarii.


AmRest będzie jednak kontynuował prowadzenie 93 restauracji Burger King na wymienionych rynkach, zgodnie z podpisanymi umowami franczyzowymi.

AmRest posiada portfolio rozpoznawalnych marek w 25 krajach, prowadzi ponad 2,35 tys. restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także pod markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa i Blue Frog. Firma ma w swoim portfolio również szereg marek wirtualnych.

Marka Burger King powstała w 1954 r. Po McDonald’s to druga największa sieć restauracji z hamburgerami na świecie. AmRest jest operatorem marki w 5 krajach regionu Europy Środkowej od 2007 r.