Kraj

Burger King wprowadza w Poznaniu burgera Whoppyr

Plakaty prezentujące lokalny produkt Burger King będzie można zobaczyć m.in. na Dworcu Głównym w Poznaniu, nośnikach digital OOH, w komunikacji miejskiej oraz w restauracjach.

Burger King wprowadza w Poznaniu burgera Whoppyr
Po raz pierwszy w Polsce Burger King wprowadza burgera inspirowanego lokalną tradycją. We wszystkich restauracjach sieci w Poznaniu mieszkańcy mogą zjeść burgera Whoppyr, wypełnionego frytkami z pyr. Również cena – 11,94 zł, jest poznańska i z przymrużeniem oka, bo Whoppyr jest tańszy o grosz od tradycyjnego burgera Whopper.  

Kreacja została przygotowana we współpracy z ilustratorem Janem Kallwejtem. – Whoppyr to burger lokalny, dlatego cała komunikacja wypełniona jest poznańskimi motywami – od frytek w samym Whoppyrze po motywy architektoniczne i historyczne w ilustracji – mówi Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt. – Odnosi się do ikonicznej dla Poznania architektury – ratusza czy koziołków, które przeplatają się ze składnikami samego burgera – dodaje. 

Plakaty prezentujące lokalny produkt Burger King będzie można zobaczyć m.in. na Dworcu Głównym w Poznaniu, nośnikach digital OOH, w komunikacji miejskiej oraz w restauracjach.

Burger King współpracuje z agencją 180heartbeats Jung v. Matt. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.