Łukasz Ostrowski, od 2014 r. dyrektor marketingu IKEA Retail Poland, od kwietnia będzie nowym CEO polskiego oddziału serwisu zakupów grupowych Groupon.
Zastąpi Anielę Hejnowską, która awansowała na stanowisko wiceprezesa w międzynarodowych strukturach firmy, przejmując nadzór nad rynkami Francji i krajów Beneluksu. Hejnowska była CEO Groupon Polska przez trzy lata.
Ostrowski przed przejściem do IKEA przez ponad cztery lata był dyrektorem marketingu Vision Express odpowiedzialnym za rynki w Polsce i Bułgarii. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
– Cele, na których chcę się skupić, to pozyskanie nowych klientów oraz wykorzystanie ogromnego potencjału, dzięki któremu Groupon może stać się jedną z ulubionych marek wśród naszych konsumentów i partnerów. W 2016 r. spółka skupi się na dalszym wspomaganiu rozwoju lokalnych biznesów oraz inspirowaniu klientów atrakcyjnymi ofertami usług oraz produktów – zapowiada Ostrowski.
Według danych z badania Megapanel PBI/Gemius z listopada ub.r. witrynę Groupon.pl odwiedziło 2,04 mln internautów, co dało jej 10. pozycję wśród serwisów e-commerce ujętych w zestawieniu.