
Bartosz Dobrzyński, były szef marketingu i członek zarządu komórkowej sieci Play (P4), został członkiem rady nadzorczej Orange Polska. Wejdzie również w skład tzw. komitetu ds. strategii.
Dobrzyński (ur. 1970) rozpoczynał karierę zawodową jako dziennikarz w latach 90., po czym podjął pracę w marketingu. Przez ponad 20 lat pracował w sektorze telekomunikacyjnym w Polsce, w szczególności jako szef ofert dla klientów indywidualnych w Orange (2001-2008), a następnie członek zarządu ds. maketingu Playa (2008-2018). Po opuszczeniu Playa zajmuje się doradztwem dla firm i start-upów w obszarach kształtowania modelu biznesowego i marketingu.
Dobrzyński został powołany przez radę nadzorczą w skład komitetu ds. strategii na miejsce Michała Kleibera, którego mandat wygasł.
Orange Polska to dawny telekomunikacyjny operator narodowy (Telekomunikacja Polska), kontrolowany przez francuską grupę telekomunikacyjną Orange (d. France Telecom). Play to czwarty operator komórkowy, który wystartował kilka lat później niż Orange, Era (obecnie T-Mobile) i Plus (Polkomtel/Polsat Plus), ale stał się formalnie największy pod względem liczby użytkowników. Orange jest największą firmą telekomunikacyjną w kraju pod względem liczby użytkowników (usług komórkowych i stacjonarnych) oraz przychodów.