Kraj

"Call for dance" - druga odsłona kampanii Reserved

Reklamy wyprodukowała Warsaw Creatives.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfgjFaao6_Zs%22%7D
Aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas tańczą w kolejnej, drugiej odsłonie kampanii Reserved – “Call for dance”, reklamującej jesienną kolekcję marki należącej do LPP. Tym razem przenosimy się do zabytkowego wnętrza budynku głównego Politechniki Warszawskiej. Tam obie panie wykonują freestyle do francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan “Coeur D’artichaut”.
Spot odnosi się do nowej kolekcji Reserved, nawiązującej do poprzednich dekad i proponującej np. płaszcze w kratę, komplety ze spódnicą w roli głównej czy zwierzęce printy. Marka zaplanowała kampanię składającą się z trzech etiud filmowych. Pierwszą musicalową – “I can boogie” – mieliśmy okazję oglądać od początku września, premierę trzeciej zapowiedziano na 27 września. Reklamy wyprodukowała Warsaw Creatives. Reżyserią filmów zajął się Gordon von Steiner, zdjęcia do filmu wykonał Stuart Winecoff. Film jest emitowany w internecie.