Kraj

CAM Media chcą potroić sprzedaż do 2012 r.

W I kwartale 2010 r. spółka odnotowała 10,4 mln zł przychodów. To ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej.

Przedstawiciele CAM Mediów poinformowali, że przychody netto ze sprzedaży w I kwartale br. wyniosły 10,4 mln zł, co oznacza 118-proc. wzrost. Rok wcześniej (jeszcze przed przejęciem sieci reklamowej Ad-Vice) wyniosły one 4,8 mln zł. Zysk netto spółki wyniósł 138 tys. zł, podczas gdy w I kwartale ub.r. spółka odnotowała niemal 1,7 mln zł straty.

Władze CAM Mediów zapowiadają, że do 2012 roku spółka potroi przychody ze sprzedaży. Jak mówi Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Mediów, mają one pochodzić w 30 proc. z internetu, w 50 proc. z OOH i w 20 proc. z usług marketingowych.

CAM Media wygrały w ub.r przetarg na obsługę kampanii reklamowej mięsa wieprzowego, której budżet ma wynieść ponad 20 mln zł. Spółka została też brokerem wielkiego formatu dla grupy Starcom MediaVest. CAM Media podobnie jak wiele firm z rynku OOH przymierzają się obecnie do udziału w przetargu na obsługę warszawskich wiat przystankowych.