Kraj

CAM Media osiągnął przychód prawie 26 mln zł

Grupa CAM Media po pierwszych sześciu miesiącach br. odnotowała 0,7 mln zł zysku. Rok temu miała prawie 1,5 mln zł straty.

Grupa CAM Media w pierwszym półroczu br. odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 25,9 mln zł. Jest to wzrost o 86,51 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2009 roku, kiedy wartość sprzedaży netto osiągnęła kwotę 13,9 mln zł. Zysk netto grupy w omawianym okresie wyniósł 0,7 mln zł. Natomiast w analogicznym półroczu ubiegłego roku wystąpiła strata w kwocie 1,4 mln zł.

W ocenie Krzysztofa Przybyłowskiego, prezesa CAM Media, wpływ na tegoroczne wyniki finansowe CAM Media miały przede wszystkim działania w zakresie new business oraz inwestycje w nowe projekty, m.in. sieć nośników citylight realizowaną wspólnie z Ruchem. Obecnie spółka bierze również udział w przetargu na warszawskie wiaty.