Przetargi

Canal Plus dzieli budżet

Grey i Change zwyciężyły w przetargu operatora Cyfry Plus.

Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus i nadawca stacji tematycznych, podzielił już swój budżet reklamowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Spółka wybrała na short-listę przetargu tylko dwie agencje reklamowe – Grey Worldwide Warszawa i Change Integrated, a zwycięzca miał być znany w ciągu kilku dni od ogłoszenia short-listy (patrz MMP24 z 18 maja br.). Ostatecznie obie agencje będą pracować dla Canal Plus – Grey zajmie się realizacją kampanii wizerunkowych, a Change – sprzedażowych. Informacji tych nie udało nam się potwierdzić z przedstawicielami firmy.

Z konkursu odpadły wcześniej trzy agencje, czyli: Ogilvy Action (dotychczas pracująca dla tego klienta) oraz Grandes Kochonos i DDB. Poprzedni taki przetarg firma organizowała trzy lata temu.