Zagranica

Canon przekonuje, że czasem przyda się dobry aparat

Marketer startuje z kampanią "Come and See".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_RELtRQEkho%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Canon w regionie EMEA rusza z nową platformą komunikacyjną “Come and See”. W reklamach przekonuje, że są tak niezwykłe momenty, które należy utrwalić dobrym aparatem. To odpowiedź marki na trend rezygnacji z tradycyjnego sprzętu foto na rzecz smartfonów. Autorem kreacji jest agencja JWT. Planowaniem mediów zajmuje się PHD.