Kraj

Canpol Babies z nową kampanią "Canpol Ladies"

Za produkcję serialu i promocję na YouTube odpowiada Pracownia zaangażowanej komunikacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZzNlSgI4oMg%22%7D
Marka Canpol Babies ruszyła z nowym cyklem edukacyjno-poradnikowych filmów “Canpol Ladies”. Seria wideo to zupełnie nowa formuła, w której marka wychodzi do swoich odbiorców i pokazuje różne strony macierzyństwa. O swoich doświadczeniach laktacyjnych opowiadają młode mamy oraz influencerki – Cookapl, Sensifi_ oraz Nieidealni_pl. Serial, składa się z czterech filmów, które zostaną wyemitowane na kanale YouTube marki w październiku br.
 
Za produkcję serialu i promocję na YouTube odpowiada Pracownia Zaangażowanej Komunikacji. Do jej zadań należało także współtworzenie scenariuszy do filmów. Ze strony marki Canpol Babies za projekt odpowiada Justyna Bogucka-Kwella, communication manager. Działania PR projektu realizuje agencja Tailor Made PR.
Marka Canpol Babies jest liderem polskiego rynku akcesoriów dla niemowląt.