Kraj

Reklama

Canpol Babies z nową kampanią i nową ambasadorką

Działania reklamowe przygotowały: Brandblooming, Rozgłos, Tailor Made PR, Truskavka oraz Pracownia Zaangażowanej Komunikacji.

Anna Dereszowska, polska aktorka, mama trójki dzieci, została ambasadorką marki Canpol Babies. Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem “Canpol Babies, bo mamy wiedzą najlepiej”. Jej celem jest uświadomienie kobietom, że mimo wszechobecnych rad i dobrych intencji ludzi wokół na koniec dnia to właśnie mama wie, co najlepsze dla jej dziecka, bo zna je najlepiej.
– Kampania to pokłosie ogromnej zmiany, jaką w tym roku przechodzi marka. Nowe logo, nowe opakowania i ambasadorka, dzięki której będziemy mogli podkreślić, że marka z prawie 30-letnim doświadczeniem rozumie kobiety i ich oczekiwania, dlatego zmienia się, by móc wspierać je jak najlepiej – powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, communication manager marki Canpol Babies.
Kampania marketingowa z udziałem Anny Dereszowskiej prowadzona jest w internecie. Wiele aktywności będzie realizowanych w social mediach marki oraz ambasadorki. W maju br. ruszy również specjalny projekt współtworzony przez ambasadorkę.

Stworzenie strategii i realizację działań w social mediach Canpol Babies powierzono agencji Brandblooming. Za zakup kampanii performance i wizerunkowych odpowiada agencja Rozgłos. Za stworzenie koncepcji kampanii oraz działania PR odpowiada Tailor Made PR. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Truskavka. Za kontent wideo oraz obsługę kanału YT marki odpowiada Pracownia Zaangażowanej Komunikacji. Ze strony klienta za strategię i przygotowanie kampanii odpowiada Justyna Bogucka-Kwella, a za realizację Aleksandra Łuniewska, brand communication specialist.