Przetargi

Canpol w internecie

Budżet Canpol Babies w rękach OS3 Multimedia.

Agencja interaktywna OS3 Multimedia zdobyła budżet reklamowy na działania internetowe firmy Canpol Babies oferującej akcesoria niezbędne do karmienia, codziennej pielęgnacji oraz prawidłowego rozwoju dzieci i niemowląt. To pierwsza realizacja OS3 dla tego klienta.

Do dwuetapowego przetargu zaproszonych zostało sześć agencji, ich nazw nie ujawniono. Analizie klienta podlegały m.in.: poziom przygotowania strategicznego, zgodność propozycji z założonymi celami i wartościami marki oraz funkcjonalność strony i zaproponowane mechanizmy budujące interakcję i lojalność użytkowniczek.

Głównym zadaniem zwycięskiej agencji będzie stworzenie serwisu produktowego marki z poradami dla mam. Będzie ona również świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie biznesowego wykorzystania obecności marki w sieci.