Kraj

Cape Morris dla ZTM [wideo]

Krótkie filmiki zwracają uwagę na trudności komunikacyjne, jakie w podróży spotykają osoby na wózkach inwalidzkich.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfWXFavV1IX4%22%7D
Rusza kampania społeczna dla Zarządu Transportu Miejskiego stworzona przez Cape Morris. Animowane spoty można oglądać w stołecznej komunikacji miejskiej. Krótkie filmiki zwracają uwagę na trudności komunikacyjne, jakie w podróży spotykają osoby na wózkach.

Agencja Cape Morris zdecydowała się pro bono wesprzeć inicjatywę. Przygotowała koncept kreatywny, stworzyła scenariusze oraz zajęła się produkcją filmów. Kampania będzie się odbywała pod hasłem “Ustąp, czyli problemy różnych podróżnych”. Problemy osób poruszających się na wózkach inwalidzkich to pierwsza część kampanii. Kolejne będą mówiły o osobach z niepełnosprawnością ruchową, osobach niewidomych i kobietach w ciąży.