Kraj

Capresi kusi telewidzów

Przez lipiec potrwa druga odsłona kampanii serów Polmleku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqPRZ920U_q8%22%7D
Dziś rusza druga faza kampanii telewizyjnej marki Capresi z  portfolio Grupy Polmlek, producenta serów Warmia i innych artykułów mleczarskich. W kampanii ponownie wykorzystano spoty 30- i 15-sekundowe stworzone na potrzeby lutowej odsłony kampanii.

Emisja spotów TV potrwa do końca lipca. Kampania będzie widoczna w następujących stacjach: TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV4, Polsat 2, Discovery, kanały w pakiecie At Media.

Za kreację reklam odpowiada agencja Legend Group. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii  zajął się Starcom.