Zagranica

Carat wygrał obsługę mediową Vodafone

Wavemaker zatrzyma część obowiązków zakupowych na rynkach, gdzie Vodafone posiada spółki joint venture, m.in. w Indiach i Holandii.

Carat (Dentsu Aegis Network) wygrał międzynarodowy przetarg na obsługę mediową Vodafone. Od 2014 r. był to klient Wavemakera (WPP/GroupM). Carat zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Vodafone na 15 rynkach, w tym brytyjskim i niemieckim. Do obowiązków nowej agencji należy zakup mediów offline i doradztwo przy mediach digital, które Vodafone kupuje in-house. W przetargu udział brały również Omnicom i Publicis Media, które odpadły na wczesnym etapie.

Wavemaker zatrzyma część obowiązków zakupowych na rynkach, gdzie Vodafone posiada spółki joint venture, m.in. w Indiach i Holandii.

Wartość budżetu szacowana jest na 400 mln funtów rocznie.