Kraj

Carlo Rossi na polskie gusty

Lider rynku wina wprowadza odmianę Sweet Red.

Carlo Rossi na polskie gusty
Należąca do CEDC marka wina Carlo Rossi wprowadza na rynek odmianę Sweet Red. – Obecnie segment win słodkich i półsłodkich stanowi blisko 50 proc. rynku i dynamicznie rośnie. Carlo Rossi Sweet Red to propozycja idealnie dopasowana do preferencji polskich konsumentów – mówi Andrzej Studziński, senior brand manager Carlo Rossi, CEDC.

Launch będą wspierały działania przygotowane przez agencję Digital Wonderland. Główny tagline kampanii to “Łagodne jak zawsze, słodkie tak jak lubisz”.

Carlo Rossi jest liderem polskiego rynku wina i najsilniej wspieraną marką w kategorii. Polska to także największy poza USA rynek dla tej marki na świecie. Firma Gallo, amerykański producent, wiele rozwiązań, jak np. klasyczną butelkę 0,75 l, przygotowuje specjalnie na nasz rynek.