Kraj

Carlsberg chwali się wynikami marki Somersby i szykuje wsparcie reklamowe

Będzie też nowy wariant.

Carlsberg chwali się wynikami marki Somersby i szykuje wsparcie reklamowe
Carlsberg Polska, krajowa filia duńskiego koncernu piwowarskiego, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w naszym kraju, zdradził, że marka napojów piwnych Somersby zanotowała w zeszłym roku 34% wzrost sprzedaży (ilościowo). Według Aleksandry Borek, brand managera marki Somersby w Carlsberg Polska, kategoria piw smakowych wzrosła w ub.r. w Polsce o 19%. Na tegoroczny sezon producent wprowadza więc kolejny, szósty już, wariant smakowy marki – sparkling rosé, i szykuje wsparcie reklamowe. Kampania reklamowa planowana jest w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz online. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative, a działania w internecie i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Kamikaze.

Somersby jest sprzedawany w szklanych butelkach bezzwrotnych o poj. 0,4 l oraz puszkach o poj. 0,5 l. Do tej pory był w pięciu wariantach smakowych: mango & lime, apple, blackberry, watermelon oraz bezalkoholowy pear 0,0%.