Carlsberg jest oficjalnym partnerem UEFA od Mistrzostw Europy w RFN w 1988 r. W Polsce turniej lokalnie wspiera także należąca do duńskiej grupy marka Okocim, która od września 2014 r. jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. W obu promocjach dla konsumentów do wygrania są bilety na mecze Euro 2016 we Francji.
Konsumenci piwa Carlsberg będą mieć szanse co tydzień wylosować ekskluzywne pakiety VIP obejmujące, oprócz dwóch biletów na mecz ćwierćfinałowy Euro 2016, pełne zakwaterowanie, wyżywienie oraz przeloty w obie strony. Trzeba kupić specjalnie oznaczone opakowanie Carlsberga i wysyłać swoje zgłoszenie do loterii za pośrednictwem specjalnego formularza.
Z kolei marka Okocim przygotowała akcję #ZaWalkeDoKonca. Do wygrania w konkursie jest 25 podwójnych biletów na mecze Euro 2016 (do zdjęcia, na którym kibicuje się polskiej drużynie, trzeba dołączyć kod spod kapsla lub kluczyka promocyjnego opakowania piwa Okocim Jasne Pełne lub Okocim Mocne). Konkurs potrwa do 14 grudnia br.
Obie promocje obsługuje agencja promocyjno-reklamowa Smolar.