Kraj

Carlsberg inwestuje w markę Kasztelan

875 tys. piw za 2,4 mln zł w loterii mocno wspartej reklamą.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fcbw5ZOzPye0%26ab_channel%3DKasztelan%22%7D
Firma piwowarska Carlsberg Polska, trzecia na naszym rynku, inwestuje w markę Kasztelan. Jak co roku inauguruje z nią tzw. sezon grillowy z loterią konsumencką, w której do wygrania będzie 875 tys. puszek tego piwa o wartości 2,36 mln zł (do końca lipca br.).

Akcję konsumencką marketer będzie wspierał reklamowo – w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.

Organizację loterii producent zlecił firmie Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Robert Wojkowski z Łodzi. Reklamę w reżyserii Szymona Pawlika stworzyła agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo, zza kamery operował Marek Sanak, a nowoczesne tło muzyczne z nutką tradycji skomponował Auer.