Kraj

Carlsberg odświeża markę piwa Kasztelan

Z regionalnej marka awansuje do ogólnokrajowej dystrybucji.

Carlsberg odświeża markę piwa Kasztelan
Carlsberg Polska, jeden z trzech największych producentów piwa w kraju, odświeża wizualnie jedną ze swoich  kluczowych marek – Kasztelana. Co więcej, regionalny dotąd wariant Kasztelan Jasne Pełne wchodzi do ogólnokrajowej dystrybucji.

Etykiety piwa zaprojektowano na nowo (m.in. postać Kasztelana została narysowana od początku) – mają być nowocześniejsze, choć wciąż nawiązujące do tradycji. Wkomponowano w nie nowo zaprojektowany logotyp wraz z hasłem “Duma Browaru Sierpc”.

– Nowa szata graficzna to dla nas bardzo ważna zmiana. Dotyczy ona wszystkich wariantów Kasztelana i powoduje, że nasze portfolio wygląda spójnie – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, brand manager marki.

Nowe opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge. 

Jak wyjaśnia producent, decyzja o ogólnokrajowej dystrybucji lagera Kasztelana była podyktowana tym, że mimo wyłącznie lokalnej obecności sprzedaż wolumenowo Kasztelana Jasnego Pełnego rośnie, ponadto marka ma w regionie siłę wizerunku na poziomie polskich marek mainstreamowych. Warto przypomnieć, że wariant niepasteryzowany tej marki w swoim czasie w znacznym stopniu przyczynił się do spopularyzowania segmentu piw niepasteryzowanych.

Odświeżeniu marki będzie towarzyszyć wsparcie reklamowe.