Zagranica

Carlsberg ogłasza przetarg reklamowy dla marki Somersby

Na Wyspach Carlsberg ogłosił przetarg o wartości 10 mln funtów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdJRgBwPbZ_4%22%7D
Budżet ma wartość 10 mln funtów.

Za obsługę marki odpowiedzialna jest obecnie agencja Fold7, która wygrała przetarg na obsługę w lutym ubiegłego roku. W ramach współpracy z marką Fold7 wprowadziła na rynek pierwszą markę cydru w Wielkiej Brytanii. Agencja stworzyła ogólnokrajową kampanię, która objęła działanie w telewizji i mediach społecznościowych, a także działania o charakterze PR.

Pod względem komunikacji agencja zaproponowała narrację ściśle związaną z technologią, wykorzystując przy tym koncept gier słownych. Odwołania do systemów operacyjnych, podwójnych rdzeni i systemów dokowania miało być delikatną kpiną z ery obsesji technologicznej.

W przetargu starują również Saatchi & Saatchi, McCann i JWT.

Marka Somersby wystartowała po raz pierwszy w Danii w 2008 r. i aktualnie jest dostępna w regularnej sprzedaży w 22 krajach.

(Campaign)