Budżet ma wartość 10 mln funtów.
Za obsługę marki odpowiedzialna jest obecnie agencja Fold7, która wygrała przetarg na obsługę w lutym ubiegłego roku. W ramach współpracy z marką Fold7 wprowadziła na rynek pierwszą markę cydru w Wielkiej Brytanii. Agencja stworzyła ogólnokrajową kampanię, która objęła działanie w telewizji i mediach społecznościowych, a także działania o charakterze PR.
Pod względem komunikacji agencja zaproponowała narrację ściśle związaną z technologią, wykorzystując przy tym koncept gier słownych. Odwołania do systemów operacyjnych, podwójnych rdzeni i systemów dokowania miało być delikatną kpiną z ery obsesji technologicznej.
W przetargu starują również Saatchi & Saatchi, McCann i JWT.
Marka Somersby wystartowała po raz pierwszy w Danii w 2008 r. i aktualnie jest dostępna w regularnej sprzedaży w 22 krajach.
(Campaign)