Kraj

Carlsberg przewidział 8 mln zł na nagrody w loterii piwa Harnaś

15. edycja wspierana mocno reklamą.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fw_A6XBzON7E%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, organizuje coroczną loterię wspierającą sprzedaż piw marki Harnaś. W tym roku jest to już jej 15. edycja, w której do wygrania jest 3,85 mln szt. puszek tego piwa o wartości 8 mln zł. Akcja potrwa do 31 lipca br.

Loterię wspiera kampania telewizyjna i internetowa przygotowana przez agencję Grey. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.