Kraj

Carlsberg reklamuje bezalkoholowe Karmi jak mrożoną kawę

Producent modyfikuje pozycjonowanie marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSe64u08j_Lo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, polski oddział duńskiego koncernu browarniczego, trzeci w naszym kraju producent piwa, rozpoczyna kampanię reklamującą tegoroczną nowość pod marką Karmi – bezalkoholowy wariant o smaku mrożonej kawy. Przy okazji producent modyfikuje pozycjonowanie marki, która dotąd była promowana głównie jako piwa smakowe dla kobiet (w nowym spocie piją je też mężczyźni), a twarzą marki przez pięć lat była znana hiszpańska aktorka Penélope Cruz. Producent podkreśla, że nowe Karmi, dzięki naparowi kawy, zawiera dawkę kofeiny, taką, jaka jest w filiżance espresso.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Kreację spotu TV stworzyła agencja Red8 Advertising, a film w reżyserii Jacka Szymańskiego wyprodukowało studio OTO Film. Za działania digitalowe odpowiada agencja Kamikaze, a zakupem telewizji zajął się dom mediowy Initiative.