Kraj

Carlsberg reklamuje bezalkoholowy wariant Somersby

Kampanię realizują agencja Grey i dom mediowy Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7T9Rn5zzJTQ%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej (Asahi Breweries) i Grupie Żywiec (Heineken) producent piwa, przygotował kampanię reklamującą tegoroczną nowość marki napojów piwnych Somersby – bezalkoholowy wariant Wild Berries 0,0%, który wprowadził do sprzedaży w marcu br.

Reklama będzie emitowana w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Za przygotowanie tej 15-sekundowej reklamy odpowiada agencja Grey, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Initiative.