Kraj

Carlsberg reklamuje nową markę - Garage

Kampania w TV i internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcLrQnSH8tNM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, wprowadza i reklamuje nowy napój piwny pod marką Seth & Riley’s Garage. To miks piwa i lemoniady cytrynowej o zawartości alkoholu 4,6% obj., dostępne w butelkach o pojemności 0,44 l. Według producenta S&R Garage to propozycja dla tych, który lubią bawić się i spotykać ze znajomymi oraz wspólnie aktywnie spędzać czas w przestrzeni miejskiej.

Spot reklamowy przygotowała belgijska agencja Duval Guillaume, za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja kreatywna Kamikaze i Work and Fun, a za obsługę kreatywną – agencja Na-Ty. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Spot emitowany jest w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz na platformach VoD. Dodatkowo w planach marki są aktywności w digitalu i mediach społecznościowych.