Kraj

Carlsberg wspiera reklamowo markę Garage

Kreacja: Brainbox, produkcja: OTO.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D560405091%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piw w kraju, wspiera reklamowo wprowadzoną dwa lata temu markę napojów piwnych Garage. Nowy spot reklamowy, emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizji, od strony kreacji przygotowała agencja Brainbox z Krakowa, za produkcję odpowiedzialne było Studio Filmowe OTO, a za postprodukcję – Studio Orka. Do reżyserii spotu zatrudniono duet z Nowego Jorku – Aggressive, który ma doświadczenie w pracy postprodukcyjnej oraz w tworzeniu teledysków. Aktorzy to absolwenci polskich i zagranicznych szkół tanecznych. Choreografką reklamy jest Monika Błaszczak, absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Poznaniu oraz prestiżowej Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance w Londynie. Odtwórczynią głównej roli kobiecej jest Zofia Tomczyk, doskonała tancerka, absolwentka Iceland University of the Arts w Rejkiawiku. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative.