Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piw w kraju, wspiera reklamowo wprowadzoną dwa lata temu markę napojów piwnych Garage. Nowy spot reklamowy, emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizji, od strony kreacji przygotowała agencja Brainbox z Krakowa, za produkcję odpowiedzialne było Studio Filmowe OTO, a za postprodukcję – Studio Orka. Do reżyserii spotu zatrudniono duet z Nowego Jorku – Aggressive, który ma doświadczenie w pracy postprodukcyjnej oraz w tworzeniu teledysków. Aktorzy to absolwenci polskich i zagranicznych szkół tanecznych. Choreografką reklamy jest Monika Błaszczak, absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Poznaniu oraz prestiżowej Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance w Londynie. Odtwórczynią głównej roli kobiecej jest Zofia Tomczyk, doskonała tancerka, absolwentka Iceland University of the Arts w Rejkiawiku. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative.