Globalne partnerstwo francuskiej sieci Carrefour, jednego z czołowych detalistów spożywczych na świecie, i platformy wymiany danych LiveRamp zostało ogłoszone 16 czerwca. – LiveRamp odegra kluczową rolę w przyspieszeniu transformacji Carrefour w wiodącego w branży sprzedawcę detalicznego opierającego się na danych – powiedziała Elodie Perthuisot, dyrektor wykonawcza ds. e-commerce, danych i transformacji cyfrowej w grupie Carrefour. Należący do LiveRamp system Safe Haven jest obecnie dostępny w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Chinach, Japonii i Australii, a w ramach współpracy z Carrefourem obejmie teraz Hiszpanię, Włochy, Belgię, Polskę, Rumunię, Argentynę, Brazylię i Tajwan.
W ramach Carrefour Links Safe Haven umożliwia sieci sklepów bliższą współpracę z partnerami z branży pakowanych towarów konsumpcyjnych (CPG) na dziewięciu rynkach. Partnerzy otrzymają bardziej szczegółowe informacje i analizy dotyczące m.in. efektywności kampanii marketingowych i ich wpływu na wyniki sprzedaży, zarządzania kategorią produktów oraz shopper marketingu. Możliwe będzie też uruchomienie nowych cyfrowych kampanii opartych na danych Carrefoura, w tym na platformach społecznościowych. Safe Haven oferuje również możliwość wykorzystania przez zespoły data science własnych modeli i uczenia maszynowego.
Safe Haven obecnie obsługuje ponad 45 klientów z branży detalicznej, spożywczej, CPG, elektroniki użytkowej i innych.