Kraj

Marketing

Carrefour w kampanii "Mądry obiad do 5 zł za osobę” z Katarzyną Bosacką

Agencja K2 Create odpowiada za odsłonę kampanii w digitalu i social mediach, a Saatchi & Saatchi w telewizji.

W odpowiedzi na rosnącą inflację, przekładającą się na wzrost kosztów codziennego życia, Carrefour wystartował z kampanią “Mądry obiad do 5 zł za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Za digitalową odsłonę kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2). Carrefour pokazuje, że podczas zakupów nie musimy wybierać pomiędzy jakością a ceną, bo jedno i drugie znajdziemy w produktach marek własnych Carrefour, których warto szukać na sklepowych półkach. Główną składową kampanii są mądre przepisy stworzone przez Katarzynę Bosacką, która prezentuje, jak w prosty, szybki i tani sposób przygotować pyszne danie dla całej rodziny.

W kampanii skupiono się na TikToku oraz Reelsach – krótkich formach wideo z wykorzystaniem chwytliwej muzyki.
Pośród przygotowywanych materiałów największą popularność zyskało wideo przygotowane na platformę TikTok, które w ciągu sześciu dni osiągnęło 9 mln wyświetleń. Za koncepcję i kreację w telewizji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Kampania rozpoczęła się w czerwcu i jest kontynuowana.