Kraj

Carrefour z kampanią świąteczną "Dla każdego coś wymarzonego"

Wśród realizowanych przez agencję BrandTime aktywności jest serial radiowy na antenie RMF FM.

Carrefour z kampanią świąteczną "Dla każdego coś wymarzonego"
Dom Kreatywnego Contentu BrandTime należący do 38 Group realizuje kampanię świąteczną „Dla każdego coś wymarzonego” dla sieci sklepów Carrefour. Obejmuje ona serial radiowy na antenie stacji RMF FM, sponsoring audycji skierowanej do rodzin i kampanię digital. Akcja rozpoczęła się 8 listopada i potrwa do 28 listopada br. W sumie zaplanowano 7 odcinków premierowych i 13 emisji serialu.

Serial przedstawia śledztwo dziecka, które chce sprawdzić, czy mikołaj istnieje. Szukając odpowiedzi na to pytanie, przemierza różne działy sklepu Carrefour i spotyka tam konsumentów, którzy wybierają prezenty dla najbliższych. To pozwala przedstawić ofertę upominków bożonarodzeniowych sieci. Tytuł kampanii „Dla każdego coś wymarzonego” ma podkreślać, że konsumenci w sklepach Carrefour znajdą prezenty dla najmłodszych, a także pozostałych członków rodziny.

Wcześniej BrandTime współpracował z siecią Carrefour przy programie „MądrzeJEMY” prowadzonym przez Katarzynę Bosacką na antenie stacji TVN.