Kraj

Cartoon Network promuje się dzięki nowej serii "Pory na przygodę"

Premierę kolejnej sezonu kreskówki nadawca postanowił wykorzystać do kampanii wizerunkowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6NTPJhHkBtM%22%7D
Z okazji rozpoczęcia szóstego sezonu ”Pory na przygodę” (oryg. ”Adventure Time”) w kanale Cartoon Network jego nadawca Turner Broadcasting System zaplanował ogólnopolską kampanię wizerunkową promująca tę kultową kreskówkę kanału. Potrwa ona do 15 listopada br.
Kampania realizowana jest w telewizji, internecie, na outdoorze, w sieci kin Multikino i w salonach Empik.
Kreację do niej stworzył Turner Broadcasting System, a planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaOn.