Kraj

Castorama z nową kampanią wizerunkową

Kreację przygotowała Agencja 2012, a reklamę wyprodukowało studio Papaya.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMswPUHnNefU%26t%3D0s%22%7D
Sieć marketów budowlanych i wyposażenia wnętrz Castorama Polska rusza z nową kampanią wizerunkową. Prowadzi ją pod hasłem: “Razem damy radę” – to kontynuacja claimu z ub.r. Za kreację odpowiada Agencja 2012, która w ub.r. przygotowała nową platformę komunikacji sieci. Autorem kreacji jest Maciej Marasek, spot wyreżyserował Bartosz Dombrowski, wyprodukowało go studio Papaya Films, a za postprodukcję odpowiadało studio Televisor.

Castorama prowadzi w naszym kraju 74 sklepy w 54 miastach.