Kraj

Category manager zarabia 6,2 tys. zł - wynika z analizy Grupy Pracuj.pl

Zaraz za nim znalazł się brand manager, który zarabia o 200 zł mniej.

Na podstawie danych z serwisu zarobki.pracuj.pl Grupa Pracuj.pl przygotowała analizę zarobków, jakie otrzymują osoby pracujące w obszarze marketingu, PR i reklamy.

Jak pokazują dane serwisu zarobki.pracuj.pl, najwięcej można zarobić, pracując jako marketingowiec. Na szczycie listy najlepiej zarabiających plasuje się category manager z przeciętnym miesięcznym wynagrodzeniem w wysokości 6,2 tys. zł netto. Brand manager zarabia niewiele mniej, przeciętne zarobki na tym stanowisku to 6 tys. zł miesięcznie. Wśród trzech najlepiej zarabiających stanowisk dla marketingowców znajduje się także senior research executive, z przeciętnym wynagrodzeniem w wysokości 5,5 tys. zł. W obszarze PR najwięcej zadeklarował starszy specjalista ds. PR, z przeciętnymi zarobkami 4,48 tys. zł. Zaraz po nim znalazł się specjalista PR, z przeciętnym miesięcznym wynagrodzeniem w granicach 4,4 tys. zł. W pierwszej trójce najlepiej zarabiających PR-owców jest także specjalista ds. komunikacji wewnętrznej z przeciętnym wynagrodzeniem w wysokości 3,84 tys. zł. W reklamie najwyższe zarobki zadeklarował senior graphic designer z przeciętnym miesięcznym wynagrodzeniem 4,333 tys. zł netto. Specjalista DTP zarabia przeciętnie 3,2 tys. zł, a copywriter 3,1 tys. zł.

Dane są wyrażone w wartości miesięcznej netto.