– W CCC stawiamy na omnichannel – chcemy bowiem być dostępni wszędzie tam, gdzie jest nasz klient, gdzie lubi robić zakupy. Światy online i offline coraz bardziej się przenikają. Konsumenci cenią sobie różnorodność oferty w internecie. W tym samym czasie chcą mieć możliwość obejrzenia i przymierzenia produktu przed zakupem. E-kioski w sklepach stacjonarnych to właśnie to rozwiązanie, które łączy świat wirtualny i rzeczywisty – powiedział Jakub Grzelak, dyrektor zarządzający ds. retail w Grupie CCC.
Po testowym wdrożeniu w około 200 sklepach Grupa CCC rozszerzyła dostępność e-kiosków produkcji polskiej spółki Nanovo na blisko 750 salonów stacjonarnych w Europie Środkowej. Rozwiązanie to pozwala na tablecie z aplikacją CCC sprawdzić dostępność towaru w poszukiwanym rozmiarze i znaleźć interesujące produkty z rozbudowanej oferty internetowej.
– Rozwój e-commerce oznacza wejście na rynek ogromnej liczby nowych klientów, którzy przez ostatni rok nauczyli się korzystać ze sklepów online. Nie chcą oni jednak ograniczać się do jednego kanału zakupu. Co więcej, jak pokazuje CCC, fizyczne formaty wciąż mogą akcelerować sprzedaż i oferować benefity. Rozwiązania takie jak e-kioski, działające na styku online i offline, aktywują nowy rodzaj doświadczeń konsumenckich, wspierając równocześnie logistykę, edukację oraz sprzedaż w sklepie – mówi Marcin Płatek, COO w Nanovo.
CCC rozszerza również usługę CCC Express – dostępną już w 37 miastach. Pozwala ona dostarczać zamówione produkty w 90 minut ze sklepu sieci CCC do domu.