Kraj

Marketing

CCC i Spotify ze wspólną akcją w Westfield Arkadia w Warszawie

Marki współpracują w ramach programu lojalnościowego Klub CCC.

1 sierpnia w salonie CCC w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia ruszyła strefa Spotify Premium. Znajdują się w niej strefy marek dostępnych w sklepach CCC oznaczone czterema kolorami: Sprandi – niebieski, Gino Rossi – zielony, Jenny Fairy – pomarańczowy i Lasocki – żółty. W każdej z nich ustawiono tablet z dostępem do Spotify Premium oraz poświęconej danej marce playlisty.  

Marka największej na świecie muzycznej platformy streamingowej współpracuje z siecią sklepów z obuwiem w ramach Klubu CCC. Klubowicze o statusach Silver i Gold otrzymują 3-miesięczny bezpłatny dostęp do konta Spotify Premium.

Strefę Spotify Premium odwiedzili influencerzy oraz ambasadorzy marki CCC: Szymon Bożycki, Gabriela Chmiel, Paulina Rogóska, Szindy, Ofelia oraz Natalia Sierzputowska.