Kraj

CCC promuje wiosenną ofertę dla dzieci [wideo]

Działania realizowane są na czterech rynkach: Polska, Czechy, Słowacja i Węgry.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FekEPYFOTNXk%22%7D
Marka CCC rozpoczyna kolejny etap wiosennej kampanii “Go for more”. Właśnie startuje emisja specjalnego spotu TV prezentującego wiosenną ofertę obuwia dla dzieci. Spot emitowany będzie przez pięć tygodni na głównych stacjach: TVN i Polsat oraz stacjach tematycznych skierowanych do kobiet i programach dziecięcych.

Dopełnieniem komunikacji jest kontynuacja akcji “65 dni zabawy na podwórku” (#PlayEveryDayWithCCC) na dedykowanej platformie internetowej dla rodziców i dzieci.

Działania w sieci CCC Kids & Young realizowane są na czterech rynkach: Polska, Czechy, Słowacja i Węgry. Dodatkowo wspierane są kampanią internetową, działaniami i konkursami w Facebooku, YouTube i dedykowanym Instagramie.

Realizacją spotu zajęła się agencja Change Serviceplan (Group One). Za kreację akcji online oraz za zakup mediów internetowych odpowiada OS3. Media TV zaplanował i kupił MullenLowe MediaHub.