Kraj

CCC rusza z kampanią na pięciu rynkach [wideo]

Działania mediowe będą realizowane przez trzy miesiące.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FV-ki5PzsW4g%22%7D
Ruszyła nowa wiosenna kampania marki CCC pod hasłem “CCC Fashion Trends”. Kampania będzie prowadzona przez trzy miesiące w mocno digitalowej formie kampanii wideo na YouTube, VoD oraz głównych portalach kobiecych. Dodatkowo wspierana będzie wizerunkową kampanią w kinach oraz komunikacją w salonach CCC w formie digital signage na ekranach LED. Działania mediowe realizowane będą jednocześnie na pięciu rynkach: Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Łącznie zostało przygotowanych ponad 20 wersji spotów produktowych, w których promowany jest również uruchomiony w 2019 r. sklep online. Na dalszym etapie planowana jest również współpraca z licznym gronem influencerów na wszystkich rynkach CCC.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio I Like Photo. Autorem nowoczesnej sesji zdjęciowej jest Łukasz Ziętek, reżyserem spotów Jan Wąż, a choreografię stworzyła Agnieszka Konopka. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub. Za stylizacje odpowiada Olga Piekarska i Hartwig Fashion Department.