Kraj

CCC rusza z kampanią obuwia dla dzieci

W nowej odsłonie spotu CCC stawia na dziecięcą aktywność.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpCtHYYWp7HQ%26feature%3Dem-subs_digest%22%7D
Marka CCC rozpoczyna kolejny etap jesiennej kampanii “Go for more”. Od piątku 23 września emitowane są specjalne spoty TV prezentujące ofertę obuwia skórzanego dla dzieci dostępnego wyłącznie w sieci CCC: marki Lasocki Kids i Young.
Spot kończy się słowami “Jesienią dzieci nie muszą się nudzić! Przekonaj się o tym na naszej skórze”.

W ten sposób CCC prezentuje jesienną ofertę obuwia dla dzieci. Chce również przekonać rodziców do aktywności poza domem. 
Spoty emitowane będą przez dwa miesiące w głównych stacjach: TVN i Polsat, oraz w stacjach tematycznych skierowanych do kobiet i w programach dziecięcych.
Dodatkowo na stronie internetowej marki została uruchomiona platforma dla dzieci i rodziców. Można na niej znaleźć inspirację do wspólnych gier i zabaw na świeżym powietrzu. Kolejną atrakcją ma być konkurs, w ramach którego użytkownicy sami stają się twórcami portalu CCC Kids & Young. “365 dni zabawy na podwórku” (#PlayEveryDayWithCCC) to miejsce, gdzie rodzice mogą dodać zdjęcie swojego dziecka podczas jesiennych zabaw i codziennie wygrać bon na buty z kolekcji CCC Lasocki Kids lub CCC Lasocki Young. Akcja rozpoczęła się 23 września i trwa do 2 października 2016.
Dodatkowo w obrębie strony znajduje się sekcja, gdzie użytkownik znajdzie oceny oraz recenzje butów dziecięcych. Każdy rodzic po otrzymaniu wygranej będzie zachęcany do tego, aby podzielić się z nami swoją opinią na temat butów, która będzie publikowana w odpowiedniej sekcji.
Działania w sieci CCC Kids & Young wspierane są dodatkowo kampanią internetową, działaniami i konkursami w Facebooku, YouTube i Instagramie. Za rozwinięcie idei w internecie, opracowanie strony, całość działań w social mediach oraz internetową kampanię reklamową odpowiada agencja OS3.
Za przygotowanie spotów reklamowych odpowiada agencja Change, studio filmowe Lemon. Za zakup czasu w TV odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub.
O starcie jesiennej kampanii CCC informowaliśmy szczegółowo w serwisie MMP24 z 9 września.