Kraj

CCC startuje z wiosenną odsłoną kampanii "Go for More"

Kampania będzie prowadzona na pięciu rynkach równocześnie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlGvgr62V2Cc%22%7D
Jeden z największych producentów obuwia w Polsce, CCC, ruszył z wiosenną odsłoną kampanii “Go for More. Idę po więcej”. Działania właśnie wystartowały i prowadzone będą przez kolejne trzy miesiące. CCC w spotach promocyjnych ponownie stawia na emocje i bliskie relacje między bohaterami.
Komunikacja CCC w materiałach wideo oparta jest na trzech głównych przekazach. Po pierwsze, “więcej energii”, co ma zwracać uwagę na siłę kobiety, po drugie, “więcej swobody”, co ma wskazywać na wygodę butów, a po trzecie, “więcej nas”, co wskazuje na bliskość marki szczególnie z klientem oraz partnerstwo w trosce o rodzinę.
Kampania CCC będzie prowadzona na pięciu rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i mediach społecznościowych. Najważniejszym miejscem komunikacji z klientami ma być sklep, w którym zostanie zmieniony cały wystrój – od materiałów POS, poprzez lightboksy, witrynę, blendy oraz nośniki digital signage.
Spoty zostały nakręcone w Kapsztadzie w RPA oraz na Mauritiusie. Za kreację odpowiada Change/ServicePlan. Za reżyserię – Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo. Dom produkcyjny to Lemon. Producentem digital jest OS3. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje MullenLowe MediaHub. W styczniu międzynarodowy przetarg CCC na obsługę w mediach społecznościowych wygrało MullenLowe.
W serwisie MMP24 z 27 lutego informowaliśmy, że trwa przetarg na obsługę kreatywną marki, w którym uczestniczy Change Serviceplan. Obecna kampania była przygotowywana jesienią i realizuje ją Change.