Komunikacja CCC w materiałach wideo oparta jest na trzech głównych przekazach. Po pierwsze, “więcej energii”, co ma zwracać uwagę na siłę kobiety, po drugie, “więcej swobody”, co ma wskazywać na wygodę butów, a po trzecie, “więcej nas”, co wskazuje na bliskość marki szczególnie z klientem oraz partnerstwo w trosce o rodzinę.
Kampania CCC będzie prowadzona na pięciu rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i mediach społecznościowych. Najważniejszym miejscem komunikacji z klientami ma być sklep, w którym zostanie zmieniony cały wystrój – od materiałów POS, poprzez lightboksy, witrynę, blendy oraz nośniki digital signage.
Spoty zostały nakręcone w Kapsztadzie w RPA oraz na Mauritiusie. Za kreację odpowiada Change/ServicePlan. Za reżyserię – Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo. Dom produkcyjny to Lemon. Producentem digital jest OS3. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje MullenLowe MediaHub. W styczniu międzynarodowy przetarg CCC na obsługę w mediach społecznościowych wygrało MullenLowe.
W serwisie MMP24 z 27 lutego informowaliśmy, że trwa przetarg na obsługę kreatywną marki, w którym uczestniczy Change Serviceplan. Obecna kampania była przygotowywana jesienią i realizuje ją Change.