Komunikacja CCC w materiałach wideo oparta jest na trzech głównych przekazach. Pierwszym hasłem jest “Więcej możliwości”, co ma zwracać uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promować marki z portfolio CCC. Drugie hasło to “Więcej zaufania”, a ma to pokazywać rodzinność marki i zaufanie do jej produktów. “Więcej ciepła” ma wskazywać na bliskość z konsumentami i słuchanie ich potrzeb.
Kampania CCC będzie prowadzona na pięciu rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i
Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, internecie i mediach społecznościowych, a także komunikację w
sklepach stacjonarnych.
Spoty zostały nakręcone w Kopenhadze. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Change/ServicePlan. Za reżyserię spotów – Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo. Za fotografie odpowiada Łukasz Ziętek. Za produkcję odpowiada Lemon. Media na potrzeby kampanii kupuje MullenLowe MediaHub.