Kraj

CCC walczy o młodych klientów

Sieć wystartowała z kampanią przygotowaną z myślą o młodych odbiorcach, związaną z markami New Balance i Puma.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fh_UeFkDPcYQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Sieć sklepów obuwniczych CCC wystartowała z nową, specjalną odsłoną kampanii – CCC Youngsters. Działania mają dotyczyć nie tylko prezentacji nowej kolekcji, są kierowane szczególnie do grupy 19-25, czyli studentów i młodych ludzi rozpoczynających dorosłe życie.
Intensywna kampania właśnie startuje, po wprowadzeniu sezonowych odsłon kampanii: Wiosna i Dzieci (MMP24 z 6 marca i MMP24 z 13 marca). 
– Głównym celem kampanii jest pokazanie, że w salonach CCC każdy młody wiekiem lub duchem znajdzie obuwie i dodatki dla siebie. Chcemy także przyciągnąć nowych klientów. To nowa, młoda twarz naszej marki – mówi Marek Kmiecik, doradca zarządu ds. strategii marketingowej CCC.
CCC chce się prezentować jako marka bliska, intuicyjna, energetyczna i modna.
W nowym spocie szczególne miejsce zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych od tego sezonu w salonach CCC, takich jak New Balance i Puma.
      
CCC walczy o młodych klientów
Kampania CCC Youngsters będzie prowadzona przez prawie 1,5 miesiąca na pięciu rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i mediach społecznościowych. W ramach kampanii emitowane będą spoty reklamowe o długości: 60, 30 i 15 sekund. Istotne miejsca komunikacji w ramach kampanii to również sklepy, lightboksy, witryny, blendy, nośniki digital signage i materiały POS.

Za kreację i realizację spotu odpowiada Change Serviceplan. Spot został wyprodukowany w studiu filmowym Lemon. Za fotografie wykorzystujące różne techniki odpowiada Łukasz Ziętek, za reżyserię spotu  – kolektyw Państwo Rodzeństwo. Za stylizacje wykorzystane w filmach reklamowych odpowiadają Marta Kalinowska i Olga Piekarska. Za zakup i planowanie mediów – MullenLowe MediaHub.