Intensywna kampania właśnie startuje, po wprowadzeniu sezonowych odsłon kampanii: Wiosna i Dzieci (MMP24 z 6 marca i MMP24 z 13 marca).
– Głównym celem kampanii jest pokazanie, że w salonach CCC każdy młody wiekiem lub duchem znajdzie obuwie i dodatki dla siebie. Chcemy także przyciągnąć nowych klientów. To nowa, młoda twarz naszej marki – mówi Marek Kmiecik, doradca zarządu ds. strategii marketingowej CCC.
CCC chce się prezentować jako marka bliska, intuicyjna, energetyczna i modna.
W nowym spocie szczególne miejsce zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych od tego sezonu w salonach CCC, takich jak New Balance i Puma.
Za kreację i realizację spotu odpowiada Change Serviceplan. Spot został wyprodukowany w studiu filmowym Lemon. Za fotografie wykorzystujące różne techniki odpowiada Łukasz Ziętek, za reżyserię spotu – kolektyw Państwo Rodzeństwo. Za stylizacje wykorzystane w filmach reklamowych odpowiadają Marta Kalinowska i Olga Piekarska. Za zakup i planowanie mediów – MullenLowe MediaHub.