Kraj

CCC wita jesień z Anją Rubik

Firma wyraźniej eksponuje marki Lasocki i Sprandi.

CCC wita jesień z Anją Rubik
Firma CCC ogłosiła przygotowanie do sezonu jesienno-zimowego. Ekspozycji nowej kolekcji sieci towarzyszy paryska sesja zdjęciowa. Twarzami marki pozostają modelka Anja Rubik i jej mąż Sasha Knezevic.
Zdjęcia zrealizowane na potrzeby kampanii eksponują przede wszystkim dwie marki: Lasocki i Sprandi (marka kupiona przez CCC na początku 2015 r.). Obie marki są dostępne jedynie w salonach CCC. Nowością w strategii komunikacyjnej jest wyraźne postawienie na marki: Lasocki jest komunikowany jako wysokojakościowy produkt skórzany wykonany w Polsce, a Sprandi – jako nowoczesna marka sportowa dla aktywnych mężczyzn. 

CCC wita jesień z Anją Rubik
Nowa sesja przedstawia modeli uchwyconych w butach Lasocki i Sprandi w różnych życiowych sytuacjach: w parku, na ulicy, w kawiarni czy charakterystycznym paryskim mieszkaniu. Sesja kolekcji dziecięcej skupiona została również na dwóch markach: obuwia skórzanego Lasocki Kids i Young oraz marce Sprandi dla dzieci.
Celem nowej sesji i kampanii reklamowej jest przybliżenie wizerunku marki CCC konsumentom, ocieplenie wizerunku oraz przedstawienie szerokiego wyboru głównych marek, na różne życiowe okazje (stąd sesja wykonana w plenerze i w pomieszczeniach).

 W salonach CCC poszczególne marki również będą bardziej eksponowane przy pomocy nowych materiałów POS, które mają komunikować architekturę portfolio, a także podkreślać bogactwo oferty i atrakcyjny poziom cenowy.

Marka CCC to lider nie tylko sprzedaży obuwia, ale również świadomości wśród konsumentów w Polsce z najwyższym poziomem znajomości marki w kategorii obuwie: spontanicznej 29 proc. oraz wspomaganej 81 proc. (badania ilościowe IQS, cała Polska, maj 2015). W ubiegłym tygodniu CCC poinformował o przejęciu portalu eobuwie.pl, który jest liderem rynku e-commerce w Polsce (MMP24 z 28 sierpnia 2015).